  • Data: 2002-05-26 14:34:10
    Temat: Re: Zakup pojazdu i niepelnoletniosc
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak zwana rejestracja do decyzja administracyjna. Zdolnosc do cz. prawnych i
    zdolnosc prawna w postepowaniu
    administracyjnym okresla sie stosujac przepisy kodeksu cywilnego - vide: w
    czesniejsza odpowiedz.
    Mozesz wiec zarejestrowac na siebie, nawet musisz zarejestrowac na siebie,
    ale "pomoc" musza w tym rodzice.
    No zeby wszystko bylo lege artis, ale czy starosta bedzie az tak na to formalnie
    patrzyl to nie wiem.

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik Archie <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa