    From: "Grzesiex" <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup mieszkania - kredyt - (przekazanie środków kiedy!?)
    Date: Thu, 6 Jul 2006 13:36:57 +0200

    Sytuacja przedstawia się następująco:

    - jest mieszkanie, umowa przedwstępna podpisana
    - dokumenty w banku w komplecie (oczekuję na podpisanie umowy)

    (koniec etapu do umowy)

    Ja zrobiłem tak że swoja część wpłaciłem przy podpisaniu umowy
    przedwstępnej,(oczywiście w umowie zawarty był sposób postępowania w
    przypadku wycofania sie którejś ze stron) potem załatwiałem wszystkie
    dokumenty dla banku i kiedy już była promesa kredytu wio do notariusza
    i podpisanie aktu z zaznaczeniem iż reszta zapłaty pochodzic będzie z
    kedytu i zostanie przelana przez bank na wskazane przez sprzedającego
    konto.
    W twoim przypadku powinieneś się udać do notariusza i tam w akcie
    notarialnym zaznaczycie kiedy wpłacasz swoją część i że reszta
    pochodzi z kredytu i zostanie przelana przez bank. zresztą notaiusz
    będzie wiedział jak to zrobić więc najlepiej udaj się do niego.
    Grzesiex