  • 1. Data: 2011-12-11 13:39:56
    Temat: Zakup mieszkania
    Od: "EZ" <c...@d...com>

    Bardzo proszę o wskazówki na co zwrócić uwagę
    od strony prawnej przy zakupie mieszkania na rynku:
    - pierwotnym
    - wtórnym
    Dużo słyszy się o różnych pułapkach - chcę ich uniknąć.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2011-12-11 15:45:53
    Temat: Re: Zakup mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/11/2011 7:39 AM, EZ wrote:
> [...]
    > - pierwotnym
    > - wtórnym
    > Dużo słyszy się o różnych pułapkach - chcę ich uniknąć.

    isc do prawnika.

  • 3. Data: 2011-12-13 16:21:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "EZ" <c...@d...com>

> [...]
    > - pierwotnym
    > - wtórnym
    > Dużo słyszy się o różnych pułapkach - chcę ich uniknąć.

    Przejrzyj archiwalne artykuły na tej grupie

  • 4. Data: 2011-12-13 17:37:35
    Od: "EZ" <c...@d...com>

    > Przejrzyj archiwalne artykuły na tej grupie

    A wg jakich słów kluczowych szukać?

    Pozdrawiam
    EZ

  • 5. Data: 2011-12-13 21:43:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-13 17:37:35 +0000, "EZ" <c...@d...com> said:

    > A wg jakich słów kluczowych szukać?

    Mieszkanie, kupić, sprzedać, rynek pierwotny, rynek wtórny, na co
    uważać, na co zwrócić uwagę, pułapki, oszust, notariusz, agencja,
    ogłoszenie, sprzedający, kupujący, zapłata, przelew, w banku, gotówką,
    umowa przedwstępna, zadatek, zaliczka...

    mspanc
    --
    Bydlę