eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce › Re: Zakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce
    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce
    Date: Wed, 29 Jul 2009 08:15:26 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 10:05:48 +0200, abs napisał(a):

    > Firma ktora obsluguje od strony informatycznej potrzebuje zakupic
    > pewnien program niedostepny w Polsce. Oczywiscie potrzebuja faktury. Nie
    > maja pojecia jak to zrobic wiec pomyslalem, ze ja kupie dla nich ten
    > program, zaplace karta i jako posiadacza licencji wpisze ich firme w
    > formularzu zamowienia na stronie producenta. A potem rozliczymy sie w
    > ten sposob, ze wystawie wlasna fakture za np. usluge informatyczna.
    > Problem w tym, ze nie beda mieli tego zakupu potwierdzonego faktura od
    > producenta programu. Czy w takim wypadku moge wystapic jakies problemy w
> [...]

    Nie sądzę żeby to był dobry pomysł. W razie gdy ta spawa wyjdzie (a wyjść
    może właśnie np przy kontroli legalności), to będą duże kłopoty
    podatkowe. Z jednej strony dostali za darmo program, z drugiej zapłacili
    za usługę, której nie wykonano.

    Pytania:

    1. Dlaczego nie możesz im po prostu sprzedać tego programu?

    2. Czy na pewno nie ma możliwości otrzymania faktury od producenta?