  • Data: 2015-04-27 17:36:26
    Temat: Re: Zakup auta od żony - procedury i co dalej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Velman wrote:
    > Żona ma zarejestrowane na siebie auto.

    Jak nie macie rozdzielnosci majątkowej, ani samochod nie byl przez nią
    kupiony z jej majątku odrębnego to niezaleznie od tego co jest wpisane w
    dowdzie ten samochod jest wasz wspolny.
    Wystarczy dopisać siebie w dowodzie rejestracyjnym.

    Stare ale chcę je zostawić w
    > rodzinie.
    > Jak to zrobić najszybciej i najtaniej?

    jak wyzej,

    > Umowa kupna sprzedaży, darowizna? Jakie koszty i procedury (podatki?)
    > Potem wizyta w urzędzie aby zmienić dane w dowodzie rejestracyjnym?
    > Rejestracja zostaje bo to ten same powiat (?) Jakie to koszty?

    #N/A
    nie ma temat, z racji tego, ze samochod jest twoj.

    > Potem rezygnacja z ubezpieczenia oc żony (zwrot wpłaconej składki minus
    > ileś tam dni na ile zostało) i potem ja kupuje OC (u tego samego
    > ubezpieczyciela)?

    A to juz jak tam chcecie. ubezpieczyciel powinien wiedziec.