    From: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakres obowiazkow pracownika
    Date: Wed, 31 Jan 2007 15:54:48 +0100

    Użytkownik "Therain"
    > W zakresie tym jest punkt
    > - Inne zadania zlecane przez pracodawce.
    >
    > Czy po podpisaniu tego zakresu obowiazkow pracodawca moze mi kazac np.
    > malowac sciany ? :)
    > W punktach powyzej jest wymieniony zakres obowiazkow informatyka.
    > W umowie jest takie samo stanowisko jak w zakresie obowiazkow.
    >
    > Prosilbym o pilna odpowiedz bo nie wiem czy mam to podpisywac...

    Czy pospiszesz czy nie - to niczego nie zmieni w zakresie Twoich
    obowiązków.
    Pracodawca zawsze może zlecić wykonanie innych zadań, pod warunkiem, że
    osoba której te zadania zleca ma kwalifikacje, by je wykonywać. Jest przy
    tym zobowiązany do wypełnienia obowiązków związanych z BHP (m.in.
    instruktaż stanowiskowy i Twój podpis na karcie szkolenia) i Kodeksem
    Pracy (nie może Ci zapłacić za zlecone inne zadania mniej, niż płaciłby na
    Twoim stałym stanowisku - dlatego nieopłacalne jest z punktu widzenia
    firmy zlecanie prostych prac fizycznych kwalifikowanej kadrze.
    Asia