    From: Baunsuj_Bejbe <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakres czynnosci i obowiazkow pracownika
    Date: Wed, 29 Oct 2008 22:10:07 -0700 (PDT)

    Witam.
    Bardzo dziekuje za odpowiedz :)
    Moj post wynika z niedawno zaszlej sytuacji, gdzie dwoch moich
    wspolpracownikow na polecenie dyrektora(innej narodowosci niz my)
    musieli zrobic "cleaning" pomieszczenia w ktorym urzedowalo dwoch
    panow narodowosci takiej, jak dyrektor. Mnie "krew zalala" bo pracuje
    w dziale scisle technicznym (sprzet).
    Nie rozumiem tylko dlaczego dostalem do podpisu zakres obowiazkow,
    skoro umowe o prace podpisalem....prawie 3 lata temu!!
    Jotte troche mnie uspokoiles.
    Pozdrawiam!

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomosci