  • 131. Data: 2024-04-07 19:13:50
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 19:11, alojzy nieborak pisze:

    > Zerknąłem.
    >
    > cyt.
    > mr.Pope  1950 r.
    > [...] jedenaście pierwszych rozdziałów Księgi Rodzaju nie odpowiada
    > całkowicie metodom pisarstwa historycznego ...
    > [...] Rozdziały te, w stylu prostym i obrazowym, przystosowanym do
    > umysłowości narodu, stojącego jeszcze na niskim stopniu cywilizacji

    Czyli zwykła bajka.

    To może inaczej - mówil może ten papież które rozdziały bibli należy
    brać na poważnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 132. Data: 2024-04-07 19:41:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.04.2024 o 18:52, Kviat pisze:

    > Nieprawda. I właśnie dzięki nauce, a nie wierze.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Interp%C5%82ciowo%C5%9
    B%C4%87

    To właśnie nauka dowodzi, że o płci u ludzi decydują nie obecność
    cycków, prącia czy urojenia, a chromosomy X i Y. Istnieją pewne
    marginalne zaburzenia tych chromosomów, ale ewolucja świetnie sobie z
    tym już dawno poradziła.

  • 133. Data: 2024-04-07 19:45:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.04.2024 o 18:52, Kviat pisze:

    > Bo tak działa nauka.
    > Ale proste umysły wyprane przez religie do jednego wora wrzucają kwestie
    > biologiczne, różnorodność w pociągu seksualnym itp. itd., potrząsają
    > mieszają, a i tak wychodzi im "wiadomo, że płcie są dwie". > Zbyt duża dawka
    informacji do ogarnięcia, następuje reset i wracają do
    > swojej mantry.

    To ile jest tych płci w/g nauki? I czy tylko u ludzi?

  • 134. Data: 2024-04-07 19:46:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 18:27, Shrek pisze:
    > Z ciekawości byłem własnie na spacerze z rodziną (katolicy) i zapytałem
    > który z nich wierzy w stworzenie świata w siedem dni. Żaden:P

    I nie dokonali apostazji?
    W majówkę zapytaj dlaczego.

    Robert

  • 135. Data: 2024-04-07 19:48:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 09:35, Shrek pisze:

    > A mógłbyś w kilku słowach streścić i czy są linki do jakiś źródeł, bo
    > zachowujesz się jak kwiatek co rzucał linkami do kilkuset stronnicowych
    > raportów (on akurat po niemiecku) i znajdź sobie.

    Poszukaj pomocy, bo masz alzhaimera, albo znowu celowo kłamiesz (więc
    tak, czy inaczej, potrzebujesz pomocy), więc kolejny raz prostował nie
    będę, bo to nie ma sensu.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 136. Data: 2024-04-07 19:50:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I nie dokonali apostazji?
    > W majówkę zapytaj dlaczego.

    A ty wierzysz, że pan bóg stworzył świat w siedem dni?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 137. Data: 2024-04-07 19:52:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 19:48, Kviat pisze:

    > Poszukaj pomocy, bo masz alzhaimera, albo znowu celowo kłamiesz (więc
    > tak, czy inaczej, potrzebujesz pomocy), więc kolejny raz prostował nie
    > będę, bo to nie ma sensu.

    Oczywiście że nie ma sensu, bo nie kłamię - wrzucałeś linki do raportów
    po kilkaset stron po niemiecku i pisłeś to se znajdź.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 138. Data: 2024-04-07 20:00:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 19:06, Shrek pisze:

    > Apteka to nie lekarz. Ja od lekarza raz dostałem jakąś homeopatię to mu
    > powiedziałem co o nim myślę i po prostu zabrałem dziecko i wyszedłem.
    > Nie było to na NFZ a jakoś prywatnie co żona na formum jebniętych matek
    > znalazła że "łona to bardzo dobra jezd".

    No i może dobrze, że chciała homeopatyczne zapisać. Nie zaszkodzi, a
    przy standardowych prochach pewnie leczenie trwałoby tyle samo co bez
    mich. Ale w homo trzeba wierzyć, jak widać nie wierzysz to nie mogło się
    udać. :)

    > Wiem co to homeopatia i czemu nie działa. Po prostu raz się z tym
    > spotkałem i jak piszę nie w nfzcie a w polecanej przez pojebane mamuśki
    > - już wtedy powinna mi się lampka zapalić - i w sumie chyba się
    > zapaliła, bo normalnie to bym powiedział że skoro sobie taką wybrała to
    > niech ona z dzeckiem wchodzi ale jakoś się uparłem że ja też wchodzę.
    > Pomimo (a w zasadzie pewnie z powodu) protestów że "tylko jednen rodzic"
    > (jeszcze przed kowitem).

    A zapłaciłeś za wizytę? ;)

    Robert

  • 139. Data: 2024-04-07 20:04:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i może dobrze, że chciała homeopatyczne zapisać. Nie zaszkodzi, a
    > przy standardowych prochach pewnie leczenie trwałoby tyle samo co bez
    > mich.

    Chuja a nie dobrze.

    > A zapłaciłeś za wizytę? ;)

    Niestety - płaci się z góry...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 140. Data: 2024-04-07 20:10:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 15:44, Shrek pisze:

    > Ale na badania prenatalne w celu wykrycia wad płodu taki katolicki gin
    > wysyła. I jak coś wyjdzie to bierze rodziców na spotkanie i

    No wysyła czy nie wysyła, bo stoisz w rozkroku.
    Wysyła.

    > profesjonalnie omawia wszystkie alternatywy i jak trzeba to skierowanie
    > na aborcję wystawi?
    >
    > A jedzie mi tu czołg?

    Pewnie nie wystawi, ale nie powie, że wszystko w porządku widzimy się za
    7 msc. na porodówce.

    Robert