eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    Das Onet]
    Date: Mon, 8 Apr 2024 19:33:22 +0200
    <uusbfc$sp8$4$Shrek@news.chmurka.net> <uuscdp$29mqk$1@dont-email.me>
    <uuscp9$sp8$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <uuset2$u3r$7$nadir@news.chmurka.net>
    <uutjbf$v50$11$Shrek@news.chmurka.net>
    <uutljg$3ng$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uuu80e$ei5$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <uuunj5$3ng$10$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uuunss$ot5$9$Shrek@news.chmurka.net> <uv02us$rrec$4@news.icm.edu.pl>
    <1ngnnnlnz7uds.187zz6el5q6af$.dlg@40tude.net>
    <uv13rc$rut$13$Shrek@news.chmurka.net>
    <uv14e4$3ng$20$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uv1502$rut$18$Shrek@news.chmurka.net>
    <uv175a$44o$14$Robert_W@news.chmurka.net>

    > Dlaczego nie miałby zlecić tego testu?

    Z grubsza masz odpowiedź tu"

    https://szansaspotkania.pl/ocena-moralna-badan-prena
    talnych/

    Zostawiajac mięsko:

    "Jeśli rodzice deklarują stanowczą wolę przerwania ciąży, tracą tym
    samym prawo do poznania prawdy o stanie zdrowia dziecka. Lekarzowi
    natomiast _nie_wolno_przekazać_rodzicom_informacji_o_zdrowiu_d
    ziecka_,
    gdy wie, że następstwem tego będzie aborcja. W sytuacji odwrotnej, gdy
    to porada lekarza skutecznie doprowadziła do aborcji, staje się on
    formalnym współsprawcą zbrodni.14(...)"

    Podpisane przez nomen omen lekarza kapłana. (co do kapłana jest napisane
    że obecnego, więc może nie jest już lekarzem). Przecież ten kolo wprost
    nawołuje do ukrycia wyników badań przed rodzicami - głowy nie dam, ale
    zakladam że są na to paragrafy.

    Zastanawia mnie tylko dlaczego jako (zakładam że) katolik tak usilnie
    starasz się napisać że oni nie mówią tego co mówią. Przecież wiesz że
    mnie nie przekonasz, bo wygrzebię coś takiego jak powyżej (co zresztą
    żadnym wyzwaniem nie było). Ba, raczej nikt nie zmienił pogladów na ten
    temat pod wpływem dyskusji na usenecie, więc nikogo nie przekonasz.
    Siebie chcesz oszukać że kościół jest za diagnostyką prenatalną w
    zakresie uszkodzeń płodu, które mogą prowadzić do przerwania ciąży?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!