    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    <95iXN.2773$JSt7.255@fx06.ams1> <v0koq0$q9n$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <LSAXN.4614$6iD1.212@fx09.ams1> <v0n7nh$q9n$17$Shrek@news.chmurka.net>
    <T2XXN.6$i1j7.1@fx15.ams1> <v0ptje$i4o$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <c5gYN.9$iaCa.3@fx07.ams1> <v0sop8$rbg$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <v0v6r4$1ja9$1@news.icm.edu.pl> <v0vcab$rbf$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <v106ue$sji$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v107fs$rbf$6$Shrek@news.chmurka.net> <AzVYN.545$Dvda.377@fx14.ams1>
    <v11t36$s4u$4$Shrek@news.chmurka.net> <pP3ZN.807$hiDa.296@fx08.ams1>
    <v130oh$3jh$8$Shrek@news.chmurka.net> <X8eZN.2$JhMf.1@fx07.ams1>
    <v14k0j$pui$4$Shrek@news.chmurka.net> <1vAZN.3$9c_1.0@fx10.ams1>
    <v1795f$ur4$12$Shrek@news.chmurka.net> <PMVZN.108$AQJ1.17@fx11.ams1>
    <v19lnp$ip6$5$Shrek@news.chmurka.net> <7bZZN.758$ifn.709@fx05.ams1>
    <v19no5$ip6$7$Shrek@news.chmurka.net> <dQZZN.759$ifn.214@fx05.ams1>
    <v1bcat$s52$3$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 06 May 2024 23:23:40 GMT

    On 2024-05-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Możemy to estymować, żę skoro ubiór jest dla niej tak ważny to nie
    > potrafi zawiesić nauk KK na kołku. A jaki jest poziom kleru w Polsce to
    > sam napisałeś.

    Nie możemy. Powodów noszenia ubioru może być wiele, a i sam ubiór nie
    musi się przekładać na posrane działania. Ponownie, musiałbys wiedziec
    konkretniej, wieć dyskusja nie dotyczy tej konkretnej zakonnicy. Nie
    może, bo brak danych.

    > Jednak przedstawiciel kościoła. Jak pierdoli w imieniu kościoła to
    > należałoby go wyprostować. Tyle że on nie perdoli - oni tak uważają
    > tylko nie mówią o tym otwarcie.

    Kto to w ogóle jest? Jakiś hierarcha czy chocby proboszcz większej
    parafii? Xsiądz processor na KULu?

    > Od razu oszukiwać - nie informować po prostu. Przynajmniej tak to sobie
    > układają.

    Dyskutuje w watku obok z Robertem. To jest oszustwo (zwykle nieprawne)
    skutkujące okresloną odpowiedzialnością prawną.

    --
    Marcin