    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    <v06dsh$806$1$Shrek@news.chmurka.net> <thCVN.56747$hv2.5501@fx14.ams1>
    <v07eji$3f2$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <kuIVN.478700$7uxe.115413@fx09.ams1>
    <v08har$ulv$2$Shrek@news.chmurka.net> <fNXVN.77249$lu2.43121@fx15.ams1>
    <v0a2c4$d7e$3$Shrek@news.chmurka.net> <nrgWN.71297$Lw2.17132@fx11.ams1>
    <v0cmjv$ovt$1$Shrek@news.chmurka.net> <tEBWN.4936$BhK.1982@fx09.ams1>
    <v0fahb$s3q$5$Shrek@news.chmurka.net> <O%%WN.1497$JxS3.954@fx10.ams1>
    <v0i5i8$jdt$1$Shrek@news.chmurka.net> <7p5XN.2326$OCu5.1130@fx05.ams1>
    <v0j0ju$jdt$5$Shrek@news.chmurka.net> <v0j6fm$dfl2$2@dont-email.me>
    <v0j9u0$jdt$8$Shrek@news.chmurka.net> <v0jbeu$firj$2@dont-email.me>
    <v0jc1b$jdt$9$Shrek@news.chmurka.net> <3qiXN.109023$au2.66434@fx12.ams1>
    <v0kogd$q9o$2$Shrek@news.chmurka.net> <qxoXN.556$XHh1.246@fx15.ams1>
    <v0lmtd$q9o$6$Shrek@news.chmurka.net> <c1BXN.4615$6iD1.2599@fx09.ams1>
    <v0n7io$q9o$20$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 29 Apr 2024 23:33:23 GMT

    On 2024-04-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wyjaśniesz?

    W dowolnym, otwartym zbiorze, gdzie sam sobie mogę zdefiniowac
    krasnoludka zawsze można go zdefiniowac tak, że będzie istniał lub nie
    istniał.

    > Dokładnie - ale to tak nie działą.

    Dokładnie tak to działa na poziomie nauki. Tylko rzecz jasna nikt się
    nie upiera przy stosowaniu ogólnych stwierdzeń bez konkretnych
    referencji czy objaśnień. Jak ktos mi da coś do analizy z pytaniem czy
    tam jest np. chrom, to jak nie znajdę chromu, to mu przeciez nie powiem,
    że tam nie ma chromu, a że go tam nie znalazłem. I tak jest z każdą
    jedną naukową rzeczą w takiej czy innej formie. Jesli ktos palnie, że
    tam nie ma chromu, to przy złosliwie nastawionym odbiorcy usłyszy
    pytanie, skąd to wie i nasłucha się np. o czułości metody, błędach i
    innych takich. Życzliwy przyjmie, że uproszczenie w wypowiedzi.

    > Czyli jednak "nie"?

    Nie, tak, zalezy od kontekstu i rozmówcy. Przedszkolakowi na pogadance o
    bogach greckich powiem pewnie, że nie, Tobie moge spokojnie powiedziec,
    "nie wiem" :)

    > I mniej więcej tak lecą w chuja, ci co twierdzą że nie można powiedzieć
    > że bóg nie istnieje:P

    Ale po co sie nimi przejmować skoro wiadomo, że nic to do dyskusji nie
    wnosi? Wyjaśniasz jeszcze tylko, że to nie jest dowód na istnienie, jak
    łykną to dobrze, jak nie łykna to masz psokój i nie musisz się już z
    nimi męczyć :)

    --
    Marcin