    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Date: Mon, 29 Apr 2024 14:33:07 +0200
    <LikVN.22977$RQ2.14865@fx01.ams1> <v04ocj$pls$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <vsmVN.478696$7uxe.335856@fx09.ams1>
    <v06dsh$806$1$Shrek@news.chmurka.net> <thCVN.56747$hv2.5501@fx14.ams1>
    <v07eji$3f2$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <kuIVN.478700$7uxe.115413@fx09.ams1> <v08jdu$1mg60$1@dont-email.me>
    <iTXVN.77250$lu2.45948@fx15.ams1> <v0auk1$2apfc$1@dont-email.me>
    <ZTgWN.479249$7uxe.336404@fx09.ams1> <v0dd0s$2vabc$1@dont-email.me>
    <Z4CWN.102181$au2.65347@fx12.ams1> <v0ing8$bcb6$1@dont-email.me>
    <_djXN.2327$OCu5.2273@fx05.ams1> <v0l904$10fo9$1@dont-email.me>
    <v0lk19$sra$5$RTomasik@news.chmurka.net> <v0llnk$1395t$1@dont-email.me>
    <v0lqak$sr9$7$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v0lrbd$q9o$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <v0ls1n$li4$4$Robert_W@news.chmurka.net>
    <v0lsdi$q9n$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <v0lsv1$li3$3$Robert_W@news.chmurka.net> <v0nrcd$1m5lr$2@dont-email.me>
    <v0nt8q$li3$7$Robert_W@news.chmurka.net>

    > Z tego samego powodu zakładam, że dentysta nie wyrwie mi jedynki, skoro
    > przyszedłem z ósemka.

    Gdyby bóg chciał, to by ci ósemki nie zepsuł.
    Ksiądz dentysta wyrwie ci jedynkę (skoro koniecznie domagasz się żeby
    coś wyrwał), a zepsutą ósemkę zostawi, bo taka była wola boża żeby była
    zepsuta.
    Będzie się usprawiedliwiał (bo przecież się nie przyzna, że bóg mu tak
    kazał...), że się pomylił, ale obaj będziecie znać prawdziwe powody
    dlaczego już nie masz jedynki.

    Raczej wręcz przeciwnie :)

    Pozdrawiam
    Piotr