    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    <h%ZUN.75868$lu2.11864@fx15.ams1> <v026k7$fbs$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <Hk1VN.1573$szn3.104@fx07.ams1> <v02b02$hri$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <V%2VN.57980$Lw2.46269@fx11.ams1> <v03656$9j5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <LikVN.22977$RQ2.14865@fx01.ams1> <v04ocj$pls$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <vsmVN.478696$7uxe.335856@fx09.ams1>
    <v06dsh$806$1$Shrek@news.chmurka.net> <thCVN.56747$hv2.5501@fx14.ams1>
    <v07eji$3f2$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <kuIVN.478700$7uxe.115413@fx09.ams1>
    <v08har$ulv$2$Shrek@news.chmurka.net> <fNXVN.77249$lu2.43121@fx15.ams1>
    <v0a2c4$d7e$3$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 24 Apr 2024 23:18:43 GMT

    On 2024-04-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No bo nie ma. Pomijając już że dowodzi się istnienie czegoś, to za jego
    > istnieniem nie ma żadnych argumentów poza książką, co do której zgadzamy

    Nie ma argumentów a "nie istnieje" to inne twierdzenia.

    > się że nie opisuje rzeczywistych wydarzeń. No i skoro jest tak dobry i
    > wszechmogący to trochę chujowo świat wygąda. A już śledząc dzieje jego
    > narodu wybranego, to w zasadzie należy się cieszyć że nie wybrał nas:P

    Patrzysz wyłącznie na sytuację doczesną Mój Synu. Nagroda przyjdzie lub
    nie po śmierci.

    > Rozmumiem, że szaraczek 90% zakonnica 80% biskup nie musi wcale?;)

    Chyba tak jakoś wypada :) Ewentualnie narazasz się na konieczność
    rozpoznawania terenów nowej parafii.

    > Bycie agostykiem z definicji wyklucza bycie zakonnicą:P

    Filozofia nie dotyczy wyłącznei agnostyków.

    > Analogią by było jakby jakiś członek partii razem biegał w habicie na wiece.

    Habit niczemu tu nie przeszakadza. Nawet dobrze, że od razu widać.

    > A psychiatria które konkretnie "objawienia" uznaje za prawdziwe?

    Te których obraz kliniczny zgodny jest z oficjalną medycyną.

    > To jest oddzielna kwestia. Drogą jest to że bycie zakonnicą i psychiatrą
    > na raz i poważnie sie nie klei. A skoro przyjmuje w habicie, to znaczy
    > że bycia zakonnicą na czas pracy na kołku nie wiesza.

    MZ nie musi to przeszkadzać, ale jak wczesniej napisałem, widze problem
    na polskim gruncie praktycznym. Chyba niewiele jest miejsc z tak
    zdziczałym mornalnie klerem jak Polska. A może zdziczenie jest wszędzie,
    tylko niewiele przedostaje się do głównego nurtu mediów.

    --
    Marcin