  • 1. Data: 2006-03-28 11:40:37
    Temat: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: Mrika<M...@i...pl>

    O ponad 1,5 roku mieszkam w mieszaniu (własnościowe). I ostatniej soboty
    zrobiłam Parapetówe. Sąsiadów z mojego pitera nie było, wiec nikogo innego nie
    powiedamiałam. Niestety o 2 w nocy zagoscił patrol policji w sprawie zakłócania
    ciszy nocnj. Spisano i ok. Ale dostałam od administracji pismo, które mówi że muszę
    złożycz jakiś wniosek o incydentalności tego zajscia do dnia 30 marca do godziny
    18. Prośba ta podyktowana jest skargą sąsiadów i warunkiem Wycofania
    WNIOSKU DO SADU GRODZKIEGO. ???? o co im chodzi????
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-28 11:45:17
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: Mrika<M...@i...pl>

    Dodam również że sąsiedzi robią bardzo czesto imprezy- bardzo głośne i niegdy nie
    wezwałam policji, nawet jak robiłam projekt i to bardzo przeszkadzało.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-03-28 11:59:02
    Od: "x" <y...@o...pl>

    przejdź się do administracji i wyjaśnij, na jakiej podstawie skierowano
    sprawę od razu do Sądu Grodzkiego. Może wystarczy porozmawiać?

    W sumie sama jestem ciekawa jak to się robi, że od razu skierowali sprawę do
    Sądu, chętnie sama rozprawiłabym się z dwoma nagminnie szalejącymi po nocach
    sąsiadami.

    pozdrawiam,
    Ewa

  • 4. Data: 2006-03-28 12:04:56
    Od: Marika<M...@i...pl>

> [...]
    > Sądu, chętnie sama rozprawiłabym się z dwoma nagminnie szalejącymi po nocach

    skierowali na podstawie skargi sąsiadów i pewnie interwencji policji.Tylko po co
    mam pisac jakieś oświadczenia??? Jestem bardzo zdziwniona zaistniałym
    faktem,jest to jednorazowy incydent i to z jakim rezultatem. A inni sąsiedzi robią
    imprezy i nie ponoszą konsekwencji. Zresztą NIE jestem za wzywaniem policji,ale
    cóż.....

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-03-28 13:20:28
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-28, Marika <M...@i...pl> wrote:

    > skierowali na podstawie skargi sąsiadów i pewnie interwencji policji.Tylko po co
    > mam pisac jakieś oświadczenia???

    Żeby skarżący wycofali skargę, jeśli chcesz oczwyiście. Przecież ci
    napisali w piśmie.

    >A inni sąsiedzi robią
    > imprezy i nie ponoszą konsekwencji.

    Jeśli cię to boli, to złóż na nich skargę do Sądu Grodzkiego i też
    poniosą konsekwencje. W czym problem?

    Renata

  • 6. Data: 2006-03-28 13:44:28
    Od: "earl" <e...@p...fm>

    Mrika napisał(a):
> [...]
    > 18. Prośba ta podyktowana jest skargą sąsiadów i warunkiem Wycofania
    > WNIOSKU DO SADU GRODZKIEGO. ???? o co im chodzi????

    znaczy spółdzielnia zbiera sobie dokumenty o lokatorze :-/ czy się
    dobrze prowadzi

  • 7. Data: 2006-03-28 14:00:39
    Od: Marika<M...@i...pl>

> [...]
    > napisali w piśmie.

    > Jeśli cię to boli, to złóż na nich skargę do Sądu Grodzkiego i też

    Trochę mnie to zabolało. uważam że jeżeli ja nie dzwonie na policję- bo imprezy to
    rzecz ludzka, to dlaczego oni po pierwszej imprezie to robia??? ale nic, dziekuje za
    wypowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2006-03-28 14:06:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-28, Marika <M...@i...pl> wrote:

    > Trochę mnie to zabolało. uważam że jeżeli ja nie dzwonie na policję- bo imprezy to
    > rzecz ludzka, to dlaczego oni po pierwszej imprezie to robia???

    Jeżeli tobie nie przeszkadza hałas w nocy, to jeszcze nie znaczy, że
    innym też nie przeszkadza. A że mają prawo do ciszy, to je egzekwują.

    Renata

  • 9. Data: 2006-03-28 14:13:43
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:e0b7kd$2vc$1@opal.futuro.pl
    użytkownik *Mrika* napisał(a):

    > Dodam również że sąsiedzi robią bardzo czesto imprezy- bardzo głośne i
    > niegdy nie wezwałam policji, nawet jak robiłam projekt i to bardzo
    > przeszkadzało.

    To jakie masz skrupuły? Zacznij wzywać. Gwałt niech się gwałtem odciska, jak
    mawiała moja pani mecenas ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 10. Data: 2006-03-28 15:59:07
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Jeżeli tobie nie przeszkadza hałas w nocy, to jeszcze nie znaczy, że
    > innym też nie przeszkadza. A że mają prawo do ciszy, to je egzekwują.

    I boją się zapukać do dziewczyny i poprosić o ciszę. Marika wygląda na miłą
    osobę, więc pewnie byloby zaraz cicho. IMHO policję mozna wzywać, gdy strach
    iść do sąsiada, albo jest na tyle upierdliwy, że ma gdzieś prośby i
    interwencje.

    Albo może to sąsiedzi, którzy nigdy nie hałasują pomulili Marikę z tymi,
    którzy ciągle robią imprezy, więc się dziewczynie dostało.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"