  • Data: 2006-03-29 07:04:49
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-03-28, Arek <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Z tego co wiem, to policja nie przyjeżdża po pierwszym zgłoszeniu.
    > Zadzwonić musi co najmniej dwóch sąsiadów.

    Źle wiesz.

    >Rzeczywiście chore jest to,
    > że nikt nie przyszedł wcześniej normalnie po ludzku poprosić o spokój.

    Ja chodziłam, ale już nie chodzę, bo:
    1/ Po pierwsze i najważniejsze: to nie daje nic prócz narażania się na
    chamskie odzywki, z których najgrzeczniejsze to:
    "Jestem u siebie, to się bawię i nie obchodzi mnie, że ktoś chce spać,
    boprzecież nie urządzam imprez codziennie."
    2/ Nie widzę powodu, żeby do uciążliwości jaką jest budzenie hałasem
    po nocy dodawać jeszcze uciążliwość ubierania się po nocy, czesania
    itp.
    3/ Jeśli impreza odbywa się w innej klatce, nie ma mowy żebym biegała
    jeszcze z tego powodu po dworze.

    Renata