  • Data: 2006-02-27 14:33:56
    Temat: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Feb 2006 14:38:39 +0100, Marcin Żyła napisał(a):

    > czy to dziecko ma możliwość nie krzyczeć?
    > Zakłądam, że dziecko coś boli, nie znaęcają się nad nim.

    Jeśli dziecko jest małe, to potrafi krzyczeć dla samego krzyczenia, albo
    jak mu się coś podoba, albo jak mu się nie podoba, jak je boli, albo jak je
    swędzi, albo jak mu się chce spać, albo jak mu się nie chce, albo jak się
    obudzi, albo... Milion powodów :)

    > Co to biedne dziecko i jeszcze biedniejszy rodzic ma zrobić jak dziecko
    > jest chore i ma gorączke?

    Nie wiem, póki co jeszcze nie zajmuje się wychowywaniem dzieci. Nikt z
    sąsiadów przecież nie wzywa policji dlatego, że płacze małe dziecko bo
    chyba nikt nie jest na tyle głupi, żeby tego nie zrozumieć. Pisałem tylko w
    kontekście tego, że obecność małych dzieci też jest przez sąsiadów
    odczuwalna i to czasami bardziej, niż impreza.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl