  • Data: 2006-02-27 19:04:12
    Temat: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <antqamggy41w.gmqw77kd9e4k$.dlg@40tude.net>, scream wrote:

    > Jeśli dziecko jest małe, to potrafi krzyczeć dla samego krzyczenia, albo
    > jak mu się coś podoba, albo jak mu się nie podoba, jak je boli, albo jak je
    > swędzi, albo jak mu się chce spać, albo jak mu się nie chce, albo jak się
    > obudzi, albo... Milion powodów :)

    I co przyjdziesz i udusisz?

    Kompletnie nie rozumiesz różnicy między hałasem, którego można
    uniknąć, a hałasem nie do uniknięcia.
    Na szczęście policja to rozumie i jakbyś wezwał ich do niemowlaka, to
    by cię zabili śmiechem (i mam nadzieję, że jeszcze jakąś karę za
    zawracanie gitary wlepili), za to libację alkoholową potrafią
    skutecznie uciszyć.

    Renata