  • Data: 2009-01-09 13:50:21
    Temat: Re: Zakładanie DG i oferta od banku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kotlet mielony pisze:

    > wiadomości news:gk7k94$qlf$1@news3.onet...

    > tego samego dnia mozna uzyskac?

    W Warszawie dane są od razu wpisywane do bazy i dostępne przez
    internet. Zatem przeszkód prawnych nie ma. Czy dane były legalnie
    zdobyte, tego nie wiadomo. Jeśli bank sam sobie odnalazł Cię gdzieś w
    internecie, to dobrze. A jeśli kupuje dane od urzędników, to można co
    najwyżej się doszukiwać przyjmowania korzyści przez urzędnika, a nie
    nieuprawnionego przekazania danych w ogólności.

    --
    Liwiusz