  • Data: 2005-10-26 16:47:49
    Temat: Re: Zakaz wstępu na imprezę sportową- jaka podstawa prawna
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    shipc wyskrobał(a):
    > a jakie podstawy twierdzenia ze fani tak beda sie zachowywac? Przeciez
    > nie zawiadomili organizatora z gory co beda krzyczec. Zreszta aplauz
    > jest czecia spektaklu na ktora organizator godzi sie. Na koncertach
    > powaznych tez czasami sie wygwizduje wykonawce.

    Podstaw nie musi mieć. Tak samo nie musi sprzedawać biletów osobom, którym
    nie chce.

    > Jezeli organizator ma slabe nerwy i nie moze wytrzymac kibicowania
    > starej druzynie, to niech poszuka sobie innych zrodel dochodow.

    Ale dlaczego? Jaki to ma związek?

    > Czyli moze nie wpuscic Polakow?

    A jakie znaczenie ma narodowość? Wskaż przepis.

    > Tak, tutaj na ogol zgadzamy sie ze kwestia bezpieczenstwa bierze gore,
    > ale Ty probujesz rozciagnac na kibicowanie starej druzynie, ktore nie
    > spelnia ww warunkow.

    Zauważ, że dyspozycja powołanego przeze mnie artykułu jest baaardzo szeroka
    pojęciowo. Można pod to podciągnąć wiele stanów faktycznych. Prowokowanie
    innych kibiców okrzykami MOŻE spowodować zagrożenie bezpieczeństwa i
    organizator MOŻE takich ludzi nie wpuścić.

    > Meteor z nieba tez moze spasc na trybuny. W tym celu kibicow sadza sie
    > oddzielnie. Do tego nie trzeba przepisow, wystarczy mozg.

    No i? Sadza się oddzielnie, ale co z tego? Nie pobiją się jak jedni na
    drugich będą krzyczeć w obraźliwy sposób?

    > Co wcale nie czynilo tego legalnym.

    Nie? A w oparciu o co tak twierdzisz? Fajnie by było jakiś przepis wskazać.

    > Czyli moze tez wywiesci tabliczke "Polakow i Murzynow nie obslugujemy"?

    Może okaże się to paradoksem, ale może. Jeżeli twierdzisz, że jest inaczej
    to podaj odpowiedni przepis tego zabraniający. Bo co nie jest zakazane, jest
    dozwolone.

    --
    Bartek Gliniecki