  • 11. Data: 2007-08-10 16:50:31
    Temat: Re: Zakaz wstępu do lasu
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia 9 Aug 2007 10:02:17 +0200, Czapla napisał(a):

    > Oczywiście, że na stronę jeszcze nie zajrzałem.
    Zerknij, zerknij...
    > Nie jestem pewien, ale te tabliczki o zakazie wiszą
    > chyba cały sezon. Dobry sposób na wypędzanie turystów...
    Albo na 'ułatwianie' sobie życia.
    Tabliczki z człowieczkiem wiszą stale.
    a jak wprowadza się zakaz to dodają tę
    dolną część z przyczyną i okresem i już ;)

    > Ale mają tu takich sposobów więcej,
    > niekoniecznie związanych z lasem.
    Hmmm, jakby to... las nie jest dla
    turystów. Turystów w lesie się 'dopuszcza'

    > jak wiatr dobry, to nawet lornetka niepotrzebna.
    Bryza nocna? Ale niektóre towarzystwo to
    chętniej łapie górny wiatr

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2007-08-11 09:28:22
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Zerknij, zerknij...
    Zerknę, zerknę...:)

    > Hmmm, jakby to... las nie jest dla
    > turystów. Turystów w lesie się 'dopuszcza'

    Może raczej las jest nie tylko dla turystów...
    BTW, tutaj nie ma żadnego zagrożenia ze strony wspomnianych. W zasadzie i tak
    są w stanie spenetrować tylko niewielkie obrzeża, bo jak który wlezie głębiej
    to może wyjść po tygodniu a do tego jeszcze za granicą :). Tu problemem są
    śmieci, ale jak wiadomo to nie turyści je przywożą.

    > Bryza nocna? Ale niektóre towarzystwo to
    > chętniej łapie górny wiatr

    Niekiedy. Ale tutejsze towarzystwo w ogóle jakieś takie towarzyskie. Te większe
    to jakby się przyzwyczaiły do dwunożnych, często pod same chałupy podchodzą.

    Pozdrawiam

    Czapla