  • Data: 2017-05-26 08:36:29
    Temat: Re: Zakaz wjazdu rowerem
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/25/2017 2:13 AM, Kris wrote:
    > Czy taka tabliczka ma moc obowiązująca;)?
    > http://images.tinypic.pl/i/00903/lwprrpe1h6u6.jpg
    > Znaki zakazu wg mnie trochę inaczej wyglądają.
    > Czy przy ew odmowie wzięcia mandatu i sprawie w sądzie jest szansa na wygraną?

    dla mnie to jest co najwyzej tabliczka informacyjna a sam zakaz moze
    wynikac z czegos innego.

    Podobnie skonstruowane tabliczki z nieudolnie namalowanym znakiem
    zakazu wjazdu widzialem przy wjazdach do lasu.
    sam zakaz wjazdu nie wynikal z tabliczki tylkoz zupelnie innego
    przepisu, co chyba jest oczywiste.