  • 11. Data: 2007-01-19 14:56:26
    Temat: Re: Zakaz używania tel.komórkowych w pracy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ===Tomy=== wrote:

    > Zwolnić mogę, ale to ostateczność ... pozbawiać premii też mogę, ale
    > zależało mi na skutecznym poinformowaniu ich czarno na białym, że łamią
    > prawo. Dzięki.

    Prawa nie łamią.

  • 12. Data: 2007-01-19 15:00:39
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Własnie, wpis do regulaminu pracy. Tego było mi trzeba.
    > Dziękuję serdecznie i temat uważam za zakończony.

    Ale się poprawię - zakaz używania telefonów komórkowych i innych podobnych
    urządzeń (bo sam zakaz rozmów nie obejmuje sms-ow) :)

    Marcin.

  • 13. Data: 2007-01-19 15:04:50
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 19 Jan 2007 16:00:39 +0100, Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Ale się poprawię - zakaz używania telefonów komórkowych i innych podobnych
    > urządzeń (bo sam zakaz rozmów nie obejmuje sms-ow) :)

    Nie zaszkodzi uogólnić :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,

  • 14. Data: 2007-01-19 15:27:23
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    > Drodzy forumowicze.
    >
    > Szukam skutecznego sposobu powstrzymania plagi stosowania telefonów
    > komórkowych w miejscu pracy.

    urządzonko jak w teatrze - żaden telefon nie zaloguje sie do sieci

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2007-01-19 16:13:13
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > urz?dzonko jak w teatrze - żaden telefon nie zaloguje sie do sieci

    Dokładnie ... szefostwo też ? :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 16. Data: 2007-01-19 16:52:43
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    KrzysiekPP napisał/a:
    >Dokładnie ... szefostwo też ? :)
    W konfiguracji można zawsze wpisać nieblokowane karty SIM i voila. :-)

  • 17. Data: 2007-01-19 17:03:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:eoqo0u$adg$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *gasper* napisał(a):

    > urządzonko jak w teatrze - żaden telefon nie zaloguje sie do sieci

    Właśnie o czymś tamim myślałem żeby to napisać. Niedawno nawet
    przeglądałem ofertę takich urządzeń. Może ===Tomy=== znajdzie coś dla
    siebie
    http://www.elektronik-system.pl/?action=produkty_wys
    wietl&kategoria=65&katnad=-1

    --
    Big Jack
    //////

  • 18. Data: 2007-01-19 17:07:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5ab2a$45b0cfb6$594f142c$31588@news.chello.pl Marcin
    Krzemiński <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> pisze:

    > Wpisz do regulaminu pracy zakaz odbywania rozmów telefonicznych w czasie
    > pracy.
    Sądzisz, że wystarczy coś wpisać do regulaminu pracy i już będzie OK?

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-01-19 17:11:38
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 19 Jan 2007 18:03:12 +0100, Big Jack napisał(a):

    > Właśnie o czymś tamim myślałem żeby to napisać. Niedawno nawet
    > przeglądałem ofertę takich urządzeń. Może ===Tomy=== znajdzie coś dla
> [...]

    Dzięki - to będzie ostateczność jeśli inne metody nie poskutkują a dyrekcja
    faktycznie straci cierpliwość. Co z tego, że delikwent dostanie karę,
    naganę czy nawet dysplinarkę. Na jego miejsce przyjdzie nowy, kolejny i
    umiejętnie wykorzysta każdy moment kiedy nie patrzy mu się na ręce i
    skutecznie skorzysta z komórki. W tym przypadku będzie 100% blokada.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===

  • 20. Data: 2007-01-19 17:51:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Big Jack wrote:

    > Właśnie o czymś tamim myślałem żeby to napisać. Niedawno nawet
    > przeglądałem ofertę takich urządzeń. Może ===Tomy=== znajdzie coś dla
> [...]

    A co na to Art.269, 269a i 269b Kodeksu Karnego, hmm?