    Date: Tue, 05 Mar 2013 10:40:26 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz udzielania korepetycji

    W dniu 2013-02-22 23:03, Jacek pisze:

    > Korepetycje są tak samo stare, jak szkoła i zawsze nauczyciele ich
    > udzielali i udzielać będą.

    W szkole, gdzie się uczyłem nauczyciel nie udzielał korepetycji uczniom
    z własnej szkoły, bo to bylo po prostu nieetyczne, nawet jak się
    zgłosiłes do niego, to sugerował poszukanie innego korepetytora, ew mógł
    dać ci namiary na jakiegoś. Sam często udzielał korepetycji, ale nie
    uczniom ze szkoły w której uczył. No ale to było dawno, teraz wszystko
    dziadzieje i trzeba prawnie wprowadzać cos, co kiedyś rozumiało się samo
    przez się...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl