  • Data: 2008-11-19 14:29:51
    Temat: Re: Zakaz suszenia parania na balkonie.
    Od: uosiu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Animka napisał:

    > Chodzi o to, żebyś gaci itp nie wywieszał na balkonie, bo to bardzo
    > nieestetyczny widok.
    > Jak Ci kiedyś sąsiad wywali jakieś brudy albo wytrzepie worek od
    > odkurzacza itd. na Twoje świeżo uprane pościelowe to zrozumiesz.

    Jasne, radni w trosce o moje gacie, zabraniają ich wywieszania.
    Ale estetyczny wygląd to mnie nie interesuje, kiedy ściany i balkony w
    budynkach należących do gminy się sypią lub przez 2 lata po wyborach
    wiszą na słupach, murach i gdzie się tylko da, plakaty z kampanii do
    wyborów samorządowych.
    Wytrzepywanie worka przez balkon jest w ogóle dozwolone?
    Bo jeżeli tak to tego drugiego procederu bym zabronił.