  • Data: 2011-04-13 20:26:55
    Temat: Re: Zakaz palenia na klatce schodowej bloku
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To proste.
    > Bucem można być także korzystając ze swoich praw.

    > Prosiłeś go aby nie palił pod Twoimi drzwiami?

    Rozmowa i porozumienie międzyludzkie to podstawa ;) Oczywiście, że prosiłem.
    Odpowiedź standardowa - że jestem bucem i chamem, bo przeszkadzam ludziom palić.
    Być może palący rzeczywiście jest w prawie, bo na klatce schodowej pojawił się
    fotel i popielniczki.

    Nie przeszkadza mi, że śmierdzi na klatce, gorzej że strasznie śmierdzi mi w
    mieszkaniu. No więc jak zobaczyłem ten zakaz, to zainteresowałem się, co on
    właściwie oznacza.