  • Data: 2003-11-16 07:31:45
    Temat: Re: Zakaz kontaktow Dziadkow z Wnuczetami
    Od: "PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na jakiej podstawie?
    > jakie dziadkowie maja prawa do wnukow?
    >
    > oczywiscie nie kwestionuje Twojej wypowiedzi, tylko mi wytlomacz, bo
    > nierozumiem tego.
    Bardzo goraco -zwlaszcza jako prowokator watku - przelaczam sie do OBU
    powyzszych pytan. Dodam, ze oboje rodzice NIE SA pozbawieni praw
    rodzicielskich, swoje powinnosci - wzgledem potomstwa - realizuja nalezycie,
    nie ma tez mowy o niedostatkach wychowawczych. Czy rzeczywiscie Dziadkowie
    sa - w obliczu praw - traktowani jako "osoby obce"?
    PL