  • Data: 2021-09-24 11:36:40
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłem kiedyś pisemne powiadomienie o podejrzeniu popełnienia czynu niedozwolonego
    przez ochronę.
    Już po półtora roku spytałem, na jakim etapie jest postępowanie i moje wnioski
    dowodowe, jak zabezpieczenie nagrań i zeznania
    świadków.
    Komendant stołeczny mi odmówił uzasadniając, iż mojego zapytania nie należy
    rozpoznać, gdyż... nie podałem numeru sprawy pod jaką
    polucja ją prowadzi.
    Proste?
    Proste.
    Zapomniałem go zapytać, jakie ma meble.