    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Sun, 12 Feb 2006 22:55:52 +0100

    Nixe napisał(a):
    > A dlaczego Ty nie poszukałeś dalej bardziej neutralnego miejsca?
    Ależ właśnie poszukałem. Już wspomniałem, że nie parkowałem bliżej
    miejsca zamieszkania mojej mamy (po drugiej stronie bloku), bo tam
    musiałbym zaparkować właśnie tak jak to zrobił ten łoś.

    > Wiesz, trudno ocenić kto miał rację, a kto nie, po tak krótkim opisie,
    > ale powiem Ci, że nie ma nic bardziej wkurzającego, niż sytuacja, w
    > której Ty, jako mieszkaniec danego bloku, zmuszony jesteś do szukania
    > wolnego miejsca i parkowania zupełnie gdzie indziej, bo parking blokowy
    > jest zajęty przez obcych.
    A gdzież ta słynna polska gościnność? ;-)

    > Jeśli kilka metrów dalej były wolne miejsca, to faktycznie zdrowo
    > przesadził.
    Może (najwyżej) ze dwadzieścia metrów.
    > Myślałam, że wszystko było pozajmowane, a facet naprawdę nie ma
    > obowiązku parkowania na drugim końcu osiedla.

    Wybacz, ale zawsze parkując mogę zająć miejsce, które dla kogoś jest
    najbliżej. Jesli zaparkuję 10 metró dalej problem jest ten sam ale wobec
    kogo innego.

    > Nie bardzo rozumiem.
    Ano wyobraź sobie, że w otoczeniu 30 m miejsca na parkingu zajmuje 20
    samochodów na zachodnich próbnych blachach. Wszystkie należą do kilku
    mieszkańców... (na kilkaset tam mieszkających)

    > Nie muszę nikogo wyganiać. Rodzina/znajomi, którzy do mnie przyjeżdżają
    > sami wiedzą (bo im wcześniej powiedzieliśmy), że parkować należy przy
    > chodniku od strony ulicy,
    Widzisz, nie wszystko wszędzie wygląda jednakowo. To jest dość duże
    osiedle. Ulica, na której jest kawałek (na jakieś 10 do 15 samochodów)
    miejsca do parkowania znajduje się ok. 150 m od wejścia do mojej mamy i
    tam akurat przeważnie parkują mieszkańcy najbliższego bloku. Nie ma też
    żadnej gwarancji, że będzie tam wolne miejsce. Ale i tam czasem parkuję.
    Na pozostałych trzech ulicach otaczających osiedle nie wolno się
    zatrzymywać. Kolejny najbliższy parking znajduje się już jakieś 200 m od
    granic osiedla, ale tam tez można zająć miejsce komuś kto blisko mieszka.
    A w końcu moja mama _jest mieszkańcem_ osiedla i w związku z czym
    odmawiasz jej prawa do zaparkowania na nim (choćby i pożyczonym
    samochodem), a temu łosiowi nie?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."