  • Data: 2006-02-13 06:38:22
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytam w związku z tym, że jeden łoś mieszkający na tym osiedlu zastawił
    > mi samochód uniemożliwiając wyjazd (co stanowi chyba naruszenie art. 49
    > PoRD). A na prośbę o odblokowanie mnie zrobił mi karczemną awanturę, że
    > mu zawracam głowę, zachowując się przy tym tak, jakbym wjechał mu do
    > jego prywatnego garażu lub na prywatną posesję.

    znam osobiscie sytuacje goscia z mojego miasta ktory zameczyl zarzadce aby
    postawil przed jego domem na slepej ulicy znak zakaz ruchu z tabliczka nie
    dotyczy dojazdu do posesji, a gosc jest na tyle bezczelny ze jak zobaczy ze
    ktos zaparkowal na parkingu przy tej ulicy wychodzi i przestawia samochod w
    taki sposob aby uniemoziwic wyjazdu osobie tam parkujacej, pozniej
    oczywiscie ma wielka radoche awanturujac sie. Przy tej samej ulicy jest
    sredniej wielkosci zaklad cos tam produkujacy czasam i przyjzdza ktos
    parkuje nieswiadomy, ze mieszka tam jakis balwan, osobiscie wjezdzam tam i
    parkuje z przekonaniem ze nie lamie prawa bo dojezdzam do posesji albo do
    firmy albo do kolegi mieszkajacego w tym samym budynku co łoś. I co wy na to
    ? :P

    Pzdr
    Vik