  • 51. Data: 2005-12-07 22:33:15
    Temat: Re: Zak3ócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Dzięki.

    --
    Kaja

  • 52. Data: 2005-12-07 23:08:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbigniew B. wrote:

    > Ano dlatego, że tam również chodzi o wytłumienie hałasu - wszakże w tamtym
    > przypadku pochodzącego od wewnątrz.

    Tak konkretnie to tam chodzi o to, żeby 'lokator' nie zrobił sobie
    krzywdy. Wyciszenie to 'bonus'.

    > Tak trudno domyśleć się samodzielnie?

    Sam siebie zapytaj - wszak nie zauważyłeś, że zrobiłem
    żartobliwo-złośliwą insynuację, a nie serio się dopytywałem.

  • 53. Data: 2005-12-07 23:29:15
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 07.12.2005 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Tak konkretnie to tam chodzi o to, żeby 'lokator' nie zrobił sobie
    > krzywdy. Wyciszenie to 'bonus'.

    Przyjmij więc do wiadomości, że kasety, o których pisałem, mają akurat dość
    sztywne obudowy. To nie jest miękka, korkowa wykładzina.

    Nigdy czegoś takiego na oczy nie widziałeś - więc po co się wypowiadasz?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 54. Data: 2005-12-08 08:50:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 7 Dec 2005 15:28:44 +0100, Kaja napisał(a):

    > Właśnie zamierzam to zrobić przy najbliższym remoncie (jakieś ładne kasetony
    > styropianowe).
    Eeetam, oksymoron.

    --
    pozdro
    poreba

  • 55. Data: 2005-12-08 12:05:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbigniew B. wrote:

    > Nigdy czegoś takiego na oczy nie widziałeś - więc po co się wypowiadasz?

    Byłeś się odlać, jak poczucie humoru rozdawali?

  • 56. Data: 2005-12-16 11:47:17
    Temat: Re: Zakłócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: "Mirek" <mireklak@interia_nospam_.pl>

    Wczoraj odbylismy rozmowę z sąsiadką na neutralnym gruncie, w administracji
    osiedla w obecności Pana zajmującego się takimi sporami. Z naszej strony
    rozmowa przebiegała bardzo spokojnie - przedstawilismy jej suche fakty i
    szczerą wolę polubownego wyjaśnienia sprawy. Pani niestety nie przyjęła do
    wiadomości żadnego argumentu - niestety nie jest to człowiek z którym można
    prowadzic rzeczową spokojną rozmowę. Na szczęście Pan z administracji stanął
    po naszej stronie a Pani wyszła z poczuciem krzywdy. Mam nadzieję że dotarło
    do niej że absolutnie nie ma racji i sytuacja się wreszcie ustabilizuje.

    Dziękuję wszystkim za opinie
    Pozdrawiam

    Mirek

  • 57. Data: 2005-12-16 12:21:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mirek wrote:

> [...]
    > poczuciem krzywdy. Mam nadzieję że dotarło do niej że absolutnie nie ma
    > racji i sytuacja się wreszcie ustabilizuje.

    Teraz pilnuj wycieraczki, bo może zniknąć ;)

    PS: i cytuj jak człowiek...

  • 58. Data: 2005-12-23 14:06:10
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak, jak radził Robert.

    > Też tak, jak radził Robert - dodam tylko, że będzie to Art. 107 Kodeksu
    > Wykroczeń.

    Bzdura. Przeczytaj dokładnie ten przepis. I dowiedz się co to jest dolus
    directus coloratus

    > Tzw. organa też nie lubią, jak im się bez uzasadnienia głowę zawraca, to
    > może dostanie maksymalną grzywnę i się uspokoi ;)

    Na 95% zostanie uniewinniona.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 59. Data: 2005-12-23 14:10:06
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Mirek napisał(a):

    > Chodzi oczywiście o Art. 107.
    >
    > "Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd
    > lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    > nagany."

    Zwracam uwagę na stwierdzenia "w celu dokuczenia" oraz "złośliwie".
    Potrafisz udowodnić, że działa złośliwie, a jej celem jest dokuczenie?
    Widziałem wiele takich spraw. w 95% były uniewinnienia,

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminarum

  • 60. Data: 2005-12-24 15:19:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Bzdura. Przeczytaj dokładnie ten przepis. I dowiedz się co to jest dolus
    > directus coloratus

    Kwestia uznania sądu.

    > Na 95% zostanie uniewinniona.

    Może tak, może nie. Ale na pewno jej się 'ciąganie po sądach' nie spodoba.

    Ja swoją ulubioną sąsiadkę tak uspokoiłem ;->