  • Data: 2006-11-20 12:01:34
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "===Tomy===" <nic@z_tego.com> wrote in message
    news:103e3m7oaqdt2$.ndnvuxgtfwc4.dlg@40tude.net...
    > Dnia 20 Nov 2006 01:07:24 +0100, powel napisał(a):

    > To nie chodzi o to czy oceniamy (oceniam) Ciebie jako kryminalistę.
    > Napisałeś w sposób zdawkowy i mało przekonujący.
    > Na początku nieźle się uśmiałem, ale po wczytaniu się w Twoje
    > zabezpieczenia ogarnęło mnie wielkie zdziwienie o sens takich działań.
    > Resztę znasz ...

    Ale cos Ty sie chlopaka czepil. Nawet jesli mial caly ten szyfrowany dysk
    pelen muzyki w mp3 to _posiadanie_
    mp3 nie jest w Polsce nielegalne. Skoro policja do niego przyszla to pewnie
    chcieli go scignac za rozpowszechnianie,
    a na to chyba maja jakies dowody (np. logi z serwerow) i dysk im do niczego
    nie jest potrzeby.
    Jak wszystko co mogli znalesc i wykazac to mp3 i divixy na dysku to mogli
    sobie darowac, posiadanie
    na wlasny uzytek scigane nie jest i na pewno nie przez policje(prokurature).
    A tak przychodza, zabieraja sprzet, niszcza jak w przypadku opisanego w w
    tym watku laptopa i na koniec
    jak nic nie znajda to nawet przepraszam nie uslyszysz, odszkodowania tez
    pewnie nie dostaniesz.

    Daniel