  • Data: 2006-11-20 14:45:59
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 15:04:36 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Może to kwestia do jakich celów wykorzystuje się komputer w domu ?

    Ja na przykład przechowuję na nim zdjęcia mojej żony nago, a znajomi
    czasami sobie pograją w coś albo chcą sobie coś napisać lub wydrukować...
    Nie wyobrażam sobie nieszyfrowania danych, tak jak i kupowania każdemu
    domownikowi własnego komputera (z jednym wyjątkiem - żonie kupiłem
    notebooka żeby mogła filmy oglądać w łóżku - ale ja też czasami
    z niego korzystam). Wydzielenie "sfery na dane osobiste" to normalna
    rzecz. Poza tym szukając ostatnio dysku zauważyłem że coraz więcej
    ma opcję szyfrowania. Ba... używając takiego dysku w pracy mam nawet
    obowiązek go zaszyfrować (w tej chwili tylko szyfrujemy dane).

    Nie są to dane które musiałbym ukrywać przed policją, ale nie są to też
    dane których nie chcę chronić. BTW - nie wierzę w to że gdyby policja
    zarekwirowała mi komputer, to nie znalazłby sie tam ktoś kto by z
    ciekawości nie sprawdził moich danych - a uwierz mi że nie chciałbym się
    zastanawiać kto tam siedzi i przesyła sobie między kolegami zdjęcia mojej
    żony w wannie.

    Pozdrawiam,
    Henry