  • Data: 2006-11-20 11:09:27
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    news:bl40k8an7inm$.72b6vb7q6wga$.dlg@40tude.net...

    > Historia, która nas wszystkich urzekła ukazuje bezradność jej autora.
    > Zamiast napisać na prawdę jak było, co posiadał na tych dyskach,
    > dlaczego i
    > przed kim ukrywał dane (kluczowe pytanie jakie dane) mogłoby to wykazać
    > większe zainteresowanie z prawnej strony tego problemu.

    a jakie to ma znaczenie, jakie to sa dane, zalozmy ze sa tam zdjecia
    ktorych autor nie ma ochoty aby widzial je ktos obcy, chyba zwykly
    obywatel ma prawo do prywatnosci swojej i swoich bliskich

    > Forum jest dla ludzi szukających pomocy prawnej i dla ludzi, którzy tej
    > pomocy udzielają. Wchodząc na forum opisuję sprawę w sposób prosty i
    > jasny
    > dla czytelnika.

    mi sie wydaje ze sprawa jest przedstawiona w spsob prosty, nie znaleli na
    niego zadnych obciazajacych faktow, jedyne co to zaszyfrowane dyski do
    ktorych ma prawo, to co jest na tych dyskach moze byc jego prywatna
    wlasnoscia, jak pisalem powyzej