  • Data: 2006-11-19 22:09:03
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "mirekk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co w kwestii odszkodowania ? Próbowałeś walki ?

    Jeszcze nie, póki co rozmawiałem z prokuratorem, który poradził bym o zwrot
    pieniędzy za komputer zwrócił się do tych co zabrali (CBŚ) jak do nich
    zadzwoniłem, powiedzieli, żebym pisał na posterunek, który oddawał mi
    komputer - posterunek każe pisać do prokuratury i tak w koło, a ja
    zastanawiam się do kogo napisać - bo to, że wystąpię o zwrot sprawnego
    komputera lub by zakupili mi nowy jest pewne.

    pozdrawiam mk

    p.s może ktoś poradzi mi do kogo pisać?