    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zajecie konta - czy to bezprawie?
    Date: Thu, 5 Sep 2002 23:14:15 +0200

    Użytkownik "Pawel 'Marvel' Tkaczyk" <p...@n...midea.pl> napisał w
    wiadomości news:3D77C715.2040700@nospam.midea.pl...

    > Czy od tego przepisu nie ma wyjątków? Chodzi mi o zwykły niezapłacony
    > podatek, żaden tam przepadek mienia po przestępstwach itp. Po prostu
    > niezapłacony podatek...

    Ustawa "o postępowaniu egzekucyjnym w administracji" powołuje się na ten
    przepis Prawa Bankowego.

    Jeśli by istniał jakiś inny przepis - byłby on sprzeczny z tymi ustawami.
    Zdarza się, ale w tym przypadku jakoś nie widziałem...

    > Bo coś mi ciężko uwierzyć, że bank (renomowany zresztą) robi takie
    > numery, które na dzień dobry są na bakier z prawem bankowym (zajęcie
    > środków poniżej trzykrotnej...) i z prawem w ogóle (zapłacenie US nie
    > moimi pieniędzmi).

    Niekompetentny komornik + niekompetentny pracownik banku...

    Ambitny komornik + jego znajomy w banku + nadzieja, że obywatel nie zna
    przepisów = sukces komornika (a może i ów pracownik banku liczył, że
    wstecznie podpiszesz umowę o kredyt i będzie zysk dla banku?)

    Pamiętaj, że żyjesz w Polsce, a tu już nie takie numery odchodziły...