  • Data: 2010-04-08 07:12:32
    Temat: Re: Zadłużenie w ZUS/US/Banku.
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 23:49, " Tomek " <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie chcę uciec od tych długów, lecz mieć szansę wygrzebać się z nich tak, aby
    > przy okazji nie ucierpiała moja rodzina.

    U nas w kraju to zwykle urzędnicy maja odpowiedz "tak nakazują
    przepisy".
    Niestety w takim przypadku to temat zawłaszcza dla mediów. Gazeta
    Prawna? Tvn?

    Przypadek bardzo ciekawy, bo ty chcesz rzetelnie problem rozwiązać, a
    organy nie dosyć, że nie pomagają, to jeszcze działaniami
    przeszkadzają i pośrednio wymuszają emigrację zarobkową...