    From: KonKomp <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadłużenie, a sprzedaż ziemi
    Date: Tue, 02 Dec 2008 22:49:46 +0100

    Tomy M. wrote:

    > Jeżeli ziemia jest zadłużona, oznacza to że w księdze wieczystej
    > tej działki (ziemi) jest wpis o kwocie zadłużenia.
    > Kupując taką działkę za 30 tys. nie płącisz kobiecie 30 tys + 6 tys
    > lecz tylko 30 tysięcy
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!

    O tym wszystkim wiem, pisałem w skrócie, że ziemia będzie mnie kosztować
    30k + 6k spłata długu. Ale pytanie jest czy w jakikolwiek sposób,
    ktokolwiek może się przyczepić o te dodatkowe 17k, które nie są już w
    księdze wieczystej wpisane (6k jest w księdze - sprawdzałem).
    Mi się wydaje, że nie, ale pewna pani notariusz powiedziala mi, że bank
    może odemnie rządać spłaty tych 17k, gdy babka zostanie bez niczego
    (ziemia za 30k to jej ostatnia nieruchomosc).
    Wg mnie to nielogiczne i zgadzam się z Twoim myśleniem, dlatego pytam tu
    i może ktoś mi wytłumaczy, czy coś takiego jest możliwe?

    Pozdrawiam
    Konki