  • Data: 2003-10-28 19:17:29
    Temat: Re: Zadatek a Zaliczka
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0310270345410.-41309473@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Sun, 26 Oct 2003, WaLdI wrote:
    >
    > Zajrzyj tam gdzie proponowałem :) - przy umowie zlecenia.
    >
    > I *IMO* ty właśnie *zleciłeś* sprowadzenie samochodu.

    Oj Gotfdryd, Gotfryd :-)

    Ależ umowa, którą zawarł nasz pytajnik ze sprzedawcą samochodu to umowa
    kupna-sprzedaży! Skąd Ci się ulęgło, że to "zlecenie sprowadzenia"??? Musze
    przyznać, że to najbardziej oryginalna interpretacja prawa jaką widziałem
    już od dawna ( no może od postu labladora o sądzie pracy ) :-))))

    Z zasadzie nie mam wiele do dodania w kwestii tego wątku. Zadatek-nie
    zadatek - kwestia może być sporna. Ja bym tylko dodał, że może warto zerknąć
    na art. 385.3 kc w w szczególności na pkt 16). Wbrew łacińskiej paremii nie
    wszystko co w umowie stoi, musi byc prawem między stronami.

    Depi.