  • Data: 2003-10-26 14:43:09
    Temat: Re: Zadatek a Zaliczka
    Od: "WaLdI" <waldi_korekantyspamowy_@info2_itukorek_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialbym oddzielic sprawy moralne od prawnych.
    Oczywiscie ze moralnie czuje sie nienajlepiej, ale myslalem ze prawo
    rozroznia zaliczke i zadatek
    i kiedy odstępuje od umowy to zaliczka podlega zwrotowi.
    Tym bardziej ze nie mam zadnej umowy tylko kwitek jak Kp: Zaliczka na t w
    kwocie takiej.

    Jeszcze w okresie studiuów zdarzylo mi sie wplacic zaliczke na wynajem
    mieszkania ale wlasciciel
    wynajal je korzystniej komus innemu i mi oddal zaliczke bez zadnej podowjnej
    wysokosci
    tylko po prostu zaliczke.

    Prosilbym o nieocenianie moralnosci tylko o ocene strony prawnej.

    Byc moze przyda mi sie ta wiedza w przyszlosci.

    I tak, jesli nie zwroca mi tej zaliczki to sie klocil nie bede bo i tak bede
    jeszcze kilka 2 tys do przodu.

    Chodi mi jak powiadam o strone prawna tych 2 pojec: zadatek i zaliczka

    POzdr.

    Waldi