  • Data: 2002-09-11 08:45:41
    Temat: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przepraszam za niepełną odpowiedź

    jeżeli chodzi o te 5 napraw, to tylko w przypadku dalszych reklamacji na
    zasadach gwarancji;

    W twoim przypadku, wymieniając twój aparat na "nowy" w ramach gwarancji,
    twoja reklamacja została przez nich rozpatrzona pozytywnie. Więc kolejną
    wadę możesz reklamować na zasadach, jakie sobie wybierzesz - tzn. za zas.
    rękojmi, lub gwarancji. Oczywiście polecam rękojmię.

    Grzegorz