    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Za trudne...
    Date: Tue, 25 Apr 2023 14:40:01 +0200
    <u1pc3t$rnh$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <64403559$0$2951$65785112@news.neostrada.pl>
    <u1pdo7$rnf$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <64406ade$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <d52g7bbemgax$.1dg5ooljgp82h$.dlg@40tude.net>
    <6446d57e$0$2970$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 24 Apr 2023 21:16:12 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Usunięcie numeru, samo w sobie jest przestępstwem. Nawet, gdyby to nie
    > był ten motocykl.

    Hm, podasz paragraf?

    Ale jakze to tak - przestępstwo,
    Nie wiadomo kto usunął, nie wiadomo czy w ogóle był, a moze po prostu
    rdze ktoś usunął - teraz usprawiedliwienia ci sie nie narzucają? :-)

    > Zdjęcie nie wydaje mi się problemem.

    Ale zdjecia są we Wroclawiu, tzn nie wiem - cyfrowe zapisy, czy
    papierowe wydruki.
    Sciagnąc z Wrocławia - wydaje się, ze żaden problem, ale widać
    kulsonĂłw przerasta :-)

    P.S. a tak swoją drogą - gdzie te zdjęcia powinny być?
    W sejfie/szafie prowadzących śledztwo, czy na
    centralnym/wojewĂłdzkim/regionalnym serwerze bo takowe przeciez
    juz macie?

    ściągniecie ich do Legnicy to skomplikowana sprawa, czy absolutnie
    nie?

    hm, dobrze mi się wydaje, ze Legnica, czy raczej jakis mały,
    prowincjonalny komisariat ... ale przeciez z komputerami :)

    J.