    From: Mietek<m...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS - zaswiadczenie
    Date: 6 Feb 2004 21:21:27 GMT

> [...]
    jako
    > dokumentacji wynagrodzenia,
    > pozostaje jeszcze zwrócenie się do byłego pracodawcy z prośbą o
    wystawienie
    > ZUS Rp-7 na podstawie dokumentacji zastępczej z akt osobowych
    (umowy o
    > pracę, pisma dotyczące podwyżek lub awansów, przyznania nagrody
    i innych
    > stałych dodatków, ekwiwalentów itp.). Niestety, w tych
    zaświadczeniach nie
    > zostaną uwzględnione zmienne składniki wynagrodzenia (np.
    premie).

    > Dokumentacja płacowa z lat 70-tych w majestacie prawa mogła
    zostać
    > zniszczona, ale akta osobowe pracownika są przechowywane przez
    okres 50 lat
    > od ustania zatrudnienia.

    Obecnie pracuje w innym zakladzie pracy. Tak wiec z tego co napisales
    wynika ze wystepujac do bylego zakladu o wystawienie ZUS Rp-7 na
    podstawie dokumentacji zastepczej, pozniej na podstawie tego
    zaswiadczenia jest wypelniane ZUS Rp-6 (okresy skladkowe i
    nieskladkowe) ??

    Czy ten zaklad moze odmowic wystawienia mi takiego ZUS Rp-7 ?

    Mieczyslaw Libera

    -> http://usenet.pomocprawna.info