    Date: Wed, 12 Apr 2023 20:05:16 +0200
    Subject: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2023-04-11 o 00:04, nadir pisze:

    > Zależy co to za strefa? Ale w sumie czemu nie, o ile pracownik,
    > mieszkanie i jego wyposażenie spełnią wymogi bezpieczeństwa.

    Wszystko zależy jaki układ ma budynek, bo może być tak, że pokój
    gościnny dało się zorganizować tylko tak, że aby do niego dojść trzeba
    pokonać korytarz(e), a idąc tym(i) korytarzem(-ami) czytając tabliczki i
    kierunkowskazy, można uzyskać wiedzę, gdzie są informacje niejawne lub
    nawet opisy jaki to dział. Już nawet opis, że dział taki lub owaki może
    być cenną informacją dla obcego wywiadu, że tym akurat się tu zajmują.
    Oczywiście można na drzwiach umieścić tylko numery bez opisów.
    Samo STREFA I, STREFA II, STREFA III niesie za sobą jakąś informację.

    Mieszkanie na ternie zakładu nie musi spełniać wymogów, wystarczy, że
    pomieszczenia gdzie są przetwarzane IN spełniają, typu wyciszenie,
    wygłuszenie, grubość ścian, drzwi z atestem odpowiedniej klasy itd itd
    zabezpieczenie okna, co widać z okna... tj czy na przeciw tego okna są
    inne cywilne okna.