  • Data: 2023-04-12 19:42:23
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się zastanawiam, czy w strefie bezpieczeństwa może się znajdować
    > mieszkanie. I po drugie, czy pracownik na zwolnieniu lekarskim może
    > przebywać na terenie zakładu pracy. Ale to tylko takie moje wątpliwości,
    > bo kazus ciekawy.

    Instytut Fizyki PAN ma na swoim terenie pokoje gościnne. Zapewne służą
    one do tego, aby po kosztach własnych zapewnić noclegi zamiejscowym
    naukowcom, którzy przyjechali do Instytutu w celach naukowych. Naukowiec
    może przykładowo rozchorować się w czwartek, lekarz zaleci mu 3 dni
    leżeć i brać leki przeciwgorączkowe więc w piątek sobotę i niedzielę
    naukowiec leży i leczy się w pokoju gościnnym.
    Nie sądzę, aby w takim instytucie były informacje niejawne, ale może są
    jakieś projekty istotne dla bezpieczeństwa państwa.