    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Date: Tue, 11 Apr 2023 12:26:05 +0200

    On Mon, 10 Apr 2023 23:33:03 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie do końca się z Tobą zgadzam. Czy gdyby zapory kolejowe były
    > zamknięte i nie dało się sprawdzić, to też by tak było. Albo
    > kontrolującym zabrakło paliwa?
    >
    > Ja się zastanawiam, czy w strefie bezpieczeństwa może się znajdować
    > mieszkanie.

    Skoro jest, to widać może :-P

    > I po drugie, czy pracownik na zwolnieniu lekarskim może
    > przebywać na terenie zakładu pracy.

    Dawniej to nawet musiał przynieść L-4 do kadr :-)

    > Ale to tylko takie moje wątpliwości,
    > bo kazus ciekawy.

    A co ze "strzeżonymi osiedlami" ?
    Nie wejdzie bo ochrona nie wpusci, lub nie ma karty do bramy,
    a pracownik chory w łóżku leży i na wizyty nie ma ochoty,
    wiec domofon olewa.

    A jak go nawet nie zastaną, to do apteki po leki wyszedł.
    Albo do lekarza do kontroli.
    Lekarza łatwo sprawdzic, więc do rejestracji, ale sie nie
    zarejestrował, bo miejsc brak :-)

    P.S. Juz drugi raz karetka mi jakos przejechała przez szlabany na
    osiedlu. Jest jakis kod "dla służb"? Smieci też wywożą ...

    J.