eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZUS nie przekazuje składek na OFE - problem trochę inny niż tu już opisywane › Re: ZUS nie przekazuje składek na OFE - problem trochę inny niż tu już opisywane
    From: Skopens <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS nie przekazuje składek na OFE - problem trochę inny niż tu już
    opisywane
    Date: Thu, 06 May 2004 18:45:35 +0200

    Witam

    On Sun, 2 May 2004 20:17:22 +0200, "pablio" <p...@p...wp.pl>
    wrote:

    >zażądaj wydania decyzji w tej sprawie
    >muszą ją wydać
    >jak jej nie wydadzą w ciągu 2 miesięcy to przysługuje ci odwołanie do sąu
    >okręgowego - sądu pracy za pośrednictwem inspektoratu

    Ale decycji o czym?? Napisali przecież że nowy system nie pozwala na
    razie na wyjaśnienie mojej sprawy, tylko że mnie to nie urządza.

    Na co moge się powołać?? Jakieś przepisy, jakaś ustawa coś innego??

    Napiszcie Co Wy byście zrobili w moim przypadku :)

    Dzięki i Pozdrawiam

    PS wykasuj abc z adresu e-mail, jeśli
    chcesz do mnie napisać