  • Data: 2002-01-24 11:04:08
    Temat: Re: ZUS nie placi.
    Od: "Piotr Markiewicz" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosciej nie placic chorobowego, bo to ZUS Ci wyplaci to i tak mniej niz
    zaplacone, no chyba, ze ktos sie wybiera na pól roku chorobowego.
    Mialem podobny przypadek ale zle obliczylem skladke i mi sie nie nalezy.
    Wobec tego uznalem, ze szkoda wydawac pieniadze na cos takiego i juz.

    Piotr

    Uzytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci