    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS a zawaĹ? serca
    Date: Fri, 10 Dec 2010 15:10:48 +0100

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 14:41:42 +0100, Misiek napisał(a):

    > I tu sie mylisz. Zawal moze byc jaknajbardziej spowodowany np. stresem w
    > pracy.
    > Zman taki przypadek kiedy (tyle ze w pracy ten czlowiek mial zawal) tak
    > wlasnie zinterpretowano przepisy.

    Wszystkiego i wszędzie nie widziałem, ale za wypadek przy pracy uważa się
    nagłe zdarzenie, wywołane przyczyną zewnętrzną, powodujące śmierć lub
    uszczerbek na zdrowiu. Rzeczywiście, jeżeli ktoś miał zawał podczas
    zerwania się kabiny windy w biurowcu, w którym pracuje, to można z tego
    zrobić wypadek przy pracy. Ale jeżeli siedział sobie przy biurku, albo był
    po pracy, jak ojciec autora wątku, to wskazanie przyczyny zewnętrznej,
    która wywołała zawał może być karkołomnym zadaniem :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek