  • Data: 2009-07-16 08:05:32
    Temat: Re: ZTM i mnóstwo danych do przetwarzania
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 09:38:45 +0200, szerszen napisał(a):

    > no wlasnie, tylk oeczesciowo, czyli jak dobrze rozumiem, jesli nie chce
    > podac ztm swoich danych, to o karcie miejskiej moge zpomniec i nie ma sily
    > zmusic ich do wydania mi takiej karty bez podawania danych osobowych?

    Częściowo to znaczy że (jeżeli ZTM się nie odwoła) - będą zmuszeni do
    usunięcia powiązań w bazie danych ze zdjęciem, z danymi o "przejściach
    przez bramki" itp.
    Ale zarąbiste jest to że bilety są tylko w postaci karty - papierowych już
    nie ma dostępnych w ofercie. czyli jesteś skazany na podanie swoich danych
    wymaganych do uzyskania karty. Chyba ze przerzucisz się na taksówki ;)