  • Data: 2005-06-08 19:45:04
    Temat: Re: ZE - słup energetyczny, które go nie chce
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: witek [Wed, 08 Jun 2005 13:37:24 -0500]:

    > w takim razie podziękuj sąsiadom, że masz prąd, telefon,
    > telwizję, i że karetka w razie czego też ma jak do ciebie
    > dojechać, bo równie dobrze jak ty mogli się na nic nie
    > zgodzić.

    A nie no chwila, tu nie bylo o ile pamietam o kategorycznym
    halt na cokolwiek na dzialce, tylko o umiejscowieniu tejze
    spornej instalacji.

    Na skraju mojej dzialki stoi sobie spokojnie latarnia. Pare
    razy sie smialismy, ze w razie czego blisko do pracy... ;)
    W rogu ogrodu, dokladnie na zgieciu plotu, slup energetyki
    a tuz za plotem, ale nadal na moim terenie, skrzynke tepsy.

    Nie przeszkadzaja mi kompletnie bo porobione sa tak, ze nie
    maja wlasciwie jak i w czym zawadzac. Moga sobie byc, mimo
    ze teren moj i w sumie moglabym fochy strzelac.

    Ale

    Gdyby jakis pajac wymyslil sobie, ze postawi mi ten slup na
    samym srodku ogrodu, albo nawet i te 3m od plotu, de facto
    rujnujac mi w ten sposob ogrod (bo co ja zrobie z tym slupem
    potem? hamak se na nim powiesze?) i mogl mnie zmusic do tej
    lokalizacji...
    ..to najprawdopodobniej rownolegle z ich wykopkami, byliby
    tam wynajeci przeze mnie ludzie, ktorzy dokladnie w tym samym
    miejscu robiliby basen. Niezbyt duzy. Ale gleboki. I niech
    sobie kombinuja na jakich bojach ten slup stawiac.

    Bo niestety, ale nie po to sie kupuje _sobie_ kawalek ziemi,
    zeby wyrastaly z niej potem w losowych miejscach badyle.
    Wszystko mozna albo po ludzku, albo w stanie wojny.

    Kira